پایه پرچم تهران
نوشته شده توسط : گروه ایران پایه

پایه پرچم تهران

در تهران همچون دیگر شهرها نهادهای شهری از تجهیزات متنوعی در معابر و خیابان ها استفاده می کنند. یکی از این تجهیزات، پایه پرچم است که جهت برپایی انواع پرچم های ایران، اهتزاز، سامورایی و ... کاربرد دارد. پایه پرچم سازه ای با ارتفاع بالا می باشد که قادر است پرچم ها را به اهتزاز در آورد. در واقع می توان گفت که این پایه از اجزای اصلی پرچم ها محسوب می شود. پایه پرچم از جنس ورق های فلز و یا آهن تولید می گردد. جهت افزایش مقاومت با گالوانیزه گرم یا رنگ صنعتی پوشیده می شود. این پوشش ها مقاومت میله پرچم را افزایش داده و از آن در برابر هر گونه زدگی و خوردگی محافظت خواهند کرد.

پایه پرچم تهران

تولید کننده پایه پرچم در تهران

امروزه شرکت های مختلفی هستند که به صورت تخصصی به عنوان تولید کننده پایه پرچم در تهران، مشغول فعالیت هستند. پایه پرچم یک میله از جنس ورق های فلز و یا آهن است که به منظور برپایی انواع پرچم ها، در ارتفاع مختلف ساخته می شود. ارتفاع این پایه در صورت بزرگی پرچم، به 80 متر نیز می رسد که در این صورت برج پرچم نام دارد. برای افزایش مقاومت آن در برابر هر گونه خوردگی و زنگ زدگی، از پوشش گالوانیزه گرم و یا رنگ صنعتی بر روی پایه استفاده می کنند تا مقاومتش افزایش یابد.





:: برچسب‌ها: پایه پرچم تهران، تولید کننده پایه پرچم در تهران، قیمت پایه پرچم در تهران، پایه پرچم، پایه پرچم مرتفع، پایه پرچم ایستاده، پایه پرچم اهتزاز ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: